Foto’s week 3:
Onze prachtige Neeltje. Wat een plaatje! En ze is zoooo lief!

En nog een van Neeltje.

En nog een:

En nog een:

Onze Uk, hij wil niet op de foto!

Huge. Oftewel Bastogne. Oftewel Man in Black. Hij is zoooo leuk!

En nog een keer:

Lieve schattige mooie Sookie.

Lekker Stuk op haar beer!

En nog een keer een foto van Neeltje.

Gapende Sita.

Een slokje van de fles.

En verder wat ‘hoopjes pup’.




